i can be tough, i can be strong. but with you, its not like that at all

Bestämmde mig för att droga Avril Lavigne nu av någon anledning. Dunno why. Sen tänker jag skriva massor av inlägg på min, Sandra och Felicias gemensamma blogg. Och sen ska jag skriva klart en ny del på min novell. Mycket skrivande här alltså. Har i alla fall bestämt mig för att ta en paus från gsm, den där sidan blir bara tråkigare och tråkigare för varje dag som går. Vet inte ens varför jag är medlem där längre. Och facebook har jag ju tagit bort för längesedan. Och twitter har jag i mobilen. Vilket gör att bara blogg.se är kvar! Nej, youtube är ju mitt jobb också by the way. Har börjat säga det, känner mig lite ball då. Kbry tänker ni nu, hahahaha. Käkade en bulle nyss. Den var god. Nej nu börjar jag tråka ut er fåntrattar. puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback