Dag 27 - Ditt framtida bröllop

Mitt drömbröllop skulle vara med Harry. Nu blev ni förvånade va?
Nejdå, men mitt absoluta drömbröllop skulle troligen vara på en sommaräng med blommor. I mitten skulle jag och den jag skulle gifta mig med stå i mitten. Jag skulle vilja ha ungefär 100 gäster som max. Jag skulle inte bjuda sådana som jag inte umgås med, utan de jag var riktigt bra vänner med samt min familj och släkt.
Jag skulle vilja ha Felicia och Sandra som brudtärnor. Och brudnäbb skulle nog min dotter/son vara, eftersom jag helst skulle vilja ha ett barn innan jag gifter mig och sen fortsätta efter. Hahahha misstolk, men w/e. Sen skulle jag vilja att Ed Sheeran sjöng. För hans låtar är så fina och ja, då skulle det liksom vara en lycklig låt. Och så skulle den höras över hela ängen, och allt runt om var tyst. Och då skulle den jag skulle gifta mig med och jag titta varandra i ögonen och le mot varandra och sen är det vigsel osv.
Jag skulle vilja ha en lång, vit klänning med släp, tja ungefär som den som jag kommer lägga upp här nedan. Sedan skulle jag på festen vilja ha mat som jag verkligen tycker om. Och så skulle jag gärna vilja ha fin musik hela tiden, och inte klassisk, utan musik som jag och min (man) älskar. Så det så. Till er som läser min 1D novell kommer ni höra samma historia igen, lite mer detaljerat, hahahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback