Test: Man eller kvinna?

Ja, jag letade efter test. Måste ju rivstarta vet ni, så att ni har lite att läsa när jag nu startar upp den!
Så jag hittade det här + många fler test, kommer varva lite mellan dessa och normala inlägg under den kommande timmen. Vill inte ha en tom blogg liksom.
I alla fall. Nu får vi reda på om jag är en kvinna eller man. *excited* x)

Min kvinnliga sida:
[ x ] Köpt en hårfön?
[ x ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[ x ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[ x ] Pratat känslor?
[ x ] Tänkt på att matcha mina kläder?
[  ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[ x ]Ringt upp en person utan konkret syfte?
[ x ] Funderat på namn åt mina barn?
[   ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[ x ] Druckit Cosmopolitan?
[  ]Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[  ]Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ] Känt mig sugen på en kopp te?
[  ]Känt glädje över att få blommor i present ?
[  ]Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[ x ] Blivit arg utan anledning?
[ x ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[ x ] Pratat skvaller?
[ x ] Varit arg/sur utan att tala om det?
[ x ] Kramat en kille?
[ x ] Dansat?
[ x ] Bakat åt dig själv?
Totalt:  16 poäng

Min manliga sida:
[  ]Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[ x ] Ätit en blodig stek?
[  ] Läst en biltidning?
[ x ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[ x ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[  ] Skött grillen under en grillfest?
[  ] Läst en bok av Jan Guillou?
[  ]  Läst ett nummer av slitz?
[    ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[    ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[    ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[    ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[    ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[  ] Diskuterat bröst?
[    ] Gjort lumpen?
[    ] Läst nick hornby?
[    ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[  ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[    ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[ x ] Lagat någonting på egen hand?
[ x ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[  ] Tävlat i att dricka öl?
Totalt: 4 poäng

Tur för mig - jag är en kvinna. x)

/bulleh


ahahahahahah nej nu dog jag. Min bh är tio meter ner från linnet oh-ha. xD
Just det, får inte vara oseriös eller skriva smileysar. Måste. Komma. Ihåg. Det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback