”If we don't learn easy lessons, they get harder."



Har helt plötsligt en väldigt inspiration i min hjärna. Jag vill ha en fin, ordentlig, framgångsrik blogg. Bli känd och grejor. Nädå, men åtmindstonde ha lite fler läsare? Ja, med kommentarer och sådant. För varför skriver jag annars bloggen? Jag vet inte, för att jag inte har nåt liv kanske.
I alla fall så har jag letat efter massa citat och kommer ha fina citat till mina rubriker. Så det är awesome. Har ett utkast med rubriker nu så att.
By the way, eftersom jag nu lovat mig själv att inte skriva förkortningar i bloggen, så kör jag en brun/grå/rosa aktig design men som ändå har julispiration. Känns lite udda så där och i like odd things.
Nåja. Nu ska jag fortsätta och blogga tills utslagningen av idol. Kollar bara på utslagningen. Hihi.
Och, dessutom är min "underskrift", jag vet att jag låter töntig men w/e liksom, bulleh okej? Ska föresten skriva det på min rumpa på mina mjukisbyxor som jag gör i slöjden. Bra va?
Okej hejdå.
/bulleh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback