TJEJTEST

Tjejtestet :)

1. Har du ett par rosa string? - Nej?
2. Vem var den senaste du pussade? - deru x3
3. Vad har du för bhstorlek? - 70 B
4. Trivs du med det? -  ja?
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - tre om man inte räknar med pappa och gitarrläraren. xD
6. Gillar du nån nu? - Ja, fast håller på att försöka komma över han nu..
7. Vad gjorde du inatt? - sov.
8. Och i förrgår natt? - sov?
9. Vad gör du innan du ska sova? - lyssnar på musik eller sitter vid datorn. 
10. Kan du prata med din mamma om allt? - det mesta.
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - om jag hade haft en, och varit lite äldre, så ja visst. x'3
12. Choklad eller glass? - glass i stora glass. 
13. Push-up eller T-shirtbh? - push-up
14. String eller hipsters? - inget bre
15. klackskor eller gymnastikskor? - gympaskor, klack är jobbigt ):
16. Kjol/klänning eller jeans? - jeans!

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Japp!
2. Tror du på kärlek? - kanske inte just nu, men är inte helt säker...
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - snarare något jag borde ha gjort...
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - jaa, och det var inte längesedan heller -.-'
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - neeej, jag är inte lebb brä.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - jaaa, men det kom fram ändå.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - vet inte..
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - haha, vem vet?

Tio Har du nånsin

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - nejj, har aldrig smitit iväg!
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - nja. man får självmordstankar när man är ledsen, men liksom, det är aldrig något jag seriöst funderat på liksom.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jaaaa!
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej, men skulle vilja!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej, som tur är! :)
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - neej, kan inte ens äta en tårtbit, tårta är äckligt + att jag inte äter så mycket.
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - oh ja, skäms lite över det nu.. 
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej, så mobbad är jag inte xD
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - OFTA!!

Tio Känslor

1. Saknar du någon just nu? - alltid.
2. Är du glad?- Hyfsat.
3. Är du fundersam? - mhw--
4. Är du uttråkad? - ne, fick just min data!
5. Är du tysk? - nix.
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja, det är jag glad över!
7. Gillar du någon just nu? - Ja? frågan har kommit fem tusen gånger nu brä
Om dig

1. Hur mycket är klockan just nu? - 12:44
2. Namn? - Julia Wahlgren. Har två fula mellannamn också men de behöver du inte bry dig om.
3. Vart bor du? -  Stockholm.
4 Hur många barn vill du ha? - 3! perfekta antalet osv.
5. Vill du gifta dig? - Självklart!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - hm... jag vet inte.
7. Har du ätit sushi? - Yes box, älskar sushi! ♥
8. Favoritglass? - Ben & Jerry´s Cockie doug! äääälska! ♥♥
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - tre

Skulle


1. Skulle du vilja vara längre? - nej, absolut inte.
2. Skulle du vilja väga mer? - Neeeeeeeeeeejj!
3. Skulle du vilja ha sex nu? - meh ne brä.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej har tänkt bli nykterist så atth

Kan

1. Kan du röra på öronen? - neh, men jag vill kunna.
2. Kan du slicka dig på näsan? - ja faktiskt xD
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - jaaa, äger på det!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - jaaa det kan de, jag är snäll... eller inte.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Om jag är själv ja, annars, absolut inte.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - YEEES!
7. Kan dina vänner lita på dig? - Alltid, jag har de finaste vännerna och skulle aldrig svika dom! ♥
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - neh
9. Kan du suga? - ahahhahahaha dör, inga kommentarer
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja, jag är sparsam ;)


Har

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - tyvärr.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - jaaa, rätt ofta som om jag vore en bebis -.-
3. Har du syskon? -  Ja, en lilla syster.
4. Har du ljugit på någon fråga ? - neh jag är en ärlig flikka 
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Vet inte?.... hoppas inte det!
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - hahah nej?


så sandra, nöjd nu? ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Tar den nu. <3

2011-12-04 / 16:58:03
URL: http://gulligasteisaksson.blogg.se/
Postat av: Sandra

JAG ÄR NÖJD. <333 :)

2011-12-04 / 17:56:46
Postat av: Sandra

Haaha köölla nu!



1. Har du ett par rosa string? - NEJ!

2. Vem var den senaste du pussade? - Mamma?

3. Vad har du för bhstorlek? - 70a men ibland 70b

4. Trivs du med det? - japp

5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Har inte mobilen här ..

6. Gillar du nån nu? - Japp!

7. Vad gjorde du inatt? - Jag satt hela natten och spelade data 8)

8. Och i förrgår natt? - sov som en stock?

9. Vad gör du innan du ska sova? - Kollar på serier på datan.

10. Kan du prata med din mamma om allt? - litegraann ;/

11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Ja om man hade en, dålig som jag är ..

12. Choklad eller glass? - CHOKLAD! alla kvinnor älskar choklad!

13. Push-up eller T-shirtbh? - push - up

14. String eller hipsters? - Hipsters såklart? fan string är ett j'vla snöre genom röven,

15. klackskor eller gymnastikskor? - just nu, gymnstikskor men när jag blir äldre ska jag ha klack. <3

16. Kjol/klänning eller jeans? - klänning, thihi.



Tio saker om ditt liv



1. Har du nånsin varit kär? - jaadå

2. Tror du på kärlek? - Utan kärlek, vad är vi då?

3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - japp, har tusen pinsamma moments.

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nää, eller kanske men inte allvarligt.

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja.

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - eeuuw?

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - japp.

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Ja ..

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Ja, upptäckte tills slut, skicklig som jag är!

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske

Tio Har du nånsin



1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - nej, jag är as bra!

2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Bara när allt känns så jävla komplicerat.

3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - MEN JAA!

4. Har du hoppat bungy jump? - nej, och jag vågar bara om man gör det två.

5. Har du nånsin varit med i en olycka? - naj

6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - emh nej, men när jag var liten doppade jag mitt aniskte i en tårta?

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - hehehehe aa..

8. Har du nånsin gått på bio ensam? - HAHAHA hållde på att göra det förut!

9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - nästan alltid.



Tio Känslor



1. Saknar du någon just nu? - mycket

2. Är du glad?- sådär

3. Är du fundersam? - jag venne?

4. Är du uttråkad? - hehe ja!

5. Är du tysk? - JAAA!

6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja, tack och lov!

7. Gillar du någon just nu? - men dampa inte nu? ja



1. Hur mycket är klockan just nu? - 18.07

2. Namn? - Sandra Maria Ibrahim

3. Vart bor du? - Stockholm.

4 Hur många barn vill du ha? - JAG VILL HA TRE ELLER UPPÅTT!

5. Vill du gifta dig? - men daah ?

6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - nej du vet jag kuttar den. rullar.

7. Har du ätit sushi? - Faaavorit!

8. Favoritglass? - Ben & Jerry´s half baked! och kola/nöt glass som finns i kiosker.

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - emh, vet inte?



Skulle



1. Skulle du vilja vara längre? - jaa

2. Skulle du vilja väga mer? - AAALLDRIIIGG!

3. Skulle du vilja ha sex nu? - Euw jag är bara 12 din kååtbock.

4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nee.



Kan



1. Kan du röra på öronen? - äckligt?

2. Kan du slicka dig på näsan? - nästan, försökt i fem minuter nu xd

3. Kan du kolla i kors med ögonen? - aa

4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ibland, mohahah ..

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Om jag är själv ja, annars, absolut inte.

6. Kan du va på en fest utan att dricka? - venne, vi får se.

7. Kan dina vänner lita på dig? - Jag är alltid här för de och älskar de så ja. <3

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - blää nej.

9. Kan du suga? - whaaaaat?!

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - japp



Har



1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - måååånga gånfer.

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - de säger det varje dag :)

3. Har du syskon? - en awesome och jobbig storebror

4. Har du ljugit på någon fråga ? - hehe, man vet aldrig ..

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - venne?!

7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - euuw, bara om det har varit någon i släkten för då hälsar man genom att pussa löst på kinden. Men man gör ju de på vuxna inte tonåringar?

2011-12-04 / 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback