Om jag fick gråta, skulle jag vilja gråta mot din axel.

Som Nadia har sagt; DEPPMODE = ON. Jag vet inte varför, men jag mår ärligt talat skit. Vet inte vad det beror på men ja. Troligen deppighet över allt och min jävla förskylning som inte försvinner. SNÄLLA SKJUT MIG PÅ RIKTIGT. Jag vill bara iväg till thailand nu. Tänka över alla freakade saker som hänt den här terminen. Jag vill bara starta om. Längtar riktigt mycket till sjuan nu. Få starta om, träffa nya människor. Mina vänner är de ända som finns där. Och jag älskar dom.
I skolan idag gjorde vi julkort - gjorde till alla mina vänner. Vi skrev helt seriöst om varandra osv... mys.
Gah jag vill bara lägga mig och gråta. All lyckan som jag berättade om tidigare är bortblåst - försvunnen.
Jag dränker mina sorger i polkate. Jag känner mig så emo nu. Och ja, jag vet fortfarande att emo är en musikstil, inte nåt man "är", k?
Behöver ni nåt riktigt depp så lyssna här. Kolla på videon, ännu sorgligare.


dont live in lies, just say fuck u and smile. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback