Dag 1 - Berätta om dig själv

Startar med en gång! ;)

Okej, jag heter Julia Wahlgren och jag är tolv år. Jag fyller år den 22 Augusti och går i sexan i en förort i stockholm. På min fritid är jag med mina kompisar, spelar gitarr, spelar piano eller rider. Mina övriga intressen är att fotografera, sjunga och skriva. Nu låter jag som världens mest perfekta och ordentliga person, men tro mig - jag är inte en sån "dagboksflicka" som jag låter. Mina bästa vänner är Sandra, Nadia, Maja och Felicia. Dom betyder allt för mig och är väldens underbaraste ♥
Om jag skulle beskriva min personlighet skulle jag väl säga att jag är ganska oseriös, snäll för det mesta och lite korkad och efterbliven.
Min familj består av fyra personer och en bengalkatt vid namn Dexter. Jag bor med min mamma Ewa, min pappa Thomas och min lillasyster på 8 år som heter Clara i en villa. Det är det mesta dels av fakta om mig? :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback