dålig update

Jag vet att min uppdatering suger osv men jag har ingen lust eller ork haha, kommer blogga när jag känner för det.
 
Igår var jag överlycklig i alla fall, fick ett B på matteprovet, fick reda på att Awkward skulle börja sändas i April istället för i Juli! :D
 
Idag däremot, fick tillbaka mitt kemiprov och fick E. Första provet med det resultatet. Har varit trött och irriterad hela dagen känns det som, haha. Har nu i alla fall kollat på gossip girl, ätit passionsfrukt och druckit kaffe. Me gusta! 
 
Ska bara chilla i eftermiddag och ska träna senare! Har faktiskt gått ner ett och ett halvt kilo på två veckor, ska dock äta godis i helgen för att jag ska till farmor och farfar. hehehehe 
 
Ska i alla fall hålla dieten tills sommaren tror jag! Åtminstone i två månader. Sen kan jag börja äta lite smått igen men inte så mycket som förut.
 
Puss!
today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback