i'm sick and tired of your attitude, i'm feeling like i don't know you

Har precis avslutat en labrapport. Trodde det skulle ta två timmar men det tog 40 minuter. Känner mig ganska awesome. Det kanske inte är det bästa men den duger!
Onsdagar är ganska tröttsamma, det gick okej i skolan. Fick tillbaka mitt samhällskunskapsprov, det gick sådär bra typ. Eller ah, det gick okej. Fick nog totalt ett C på hela provet. Ska få tillbaka matteprovet imorgon, hoppas på högre än ett C där! Haha.
 
Har tillbringat eftermiddagen med att ha en dejt med en latte, en advokado och PLL. Älska!
Haha nejmen, sedan började jag skriva lite på novellen, lagade mat (åt en supergod korv som var speciell med rotfrukter! Skippar ju pasta och ris just nu, inclusive cous-cous och bulgur. Även om bulgur är nyttigt hehe. Det var i alla fall gott, älskar att äta hehehe. Ska nog träna nu, ta en dusch, och sedan.... BÖRJA LÄSA MIN 1D BOK SOM KOM I POSTEN IDAG. Blev fett lycklig. Typ började fangirla över den i eftermiddags hehe. Imorgon efter skolan blir det a lots of plugg, har spanska, fysik och historia tills på fredag, wäääh. Måste verkligen rycka upp mig i skolan och bli bäst. Hehhehe.
 
I alla fall, ha en awesome kväll! :3
idaag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback