senaste inköp!

Det är ju Mars nu, vilket betyder att jag fick månadspeng - vilket betyder att alla mina pengar är borta, haha. Men tänkte visa er lite nya grejor då.
Först och främst, mina 1Dsaker. Jag köpte dokumentären The Only Way Is Up, Armband med allas namn på, och deras bok Dare To Dream/Våga Drömma. Fick sakerna i onsdags och använde armbanden i fredags, läste ut boken i torsdags eftermiddag och kollade på dokumentären i går kväll. Ska dock läsa om boken hehehhe.
Allt var på rea eftersom de hade en 1D kampanj, så filmen kostade 19kr, armbanden 55kr och boken 169kr från cdon.
"Uggs" från märket Bearpaw. Min mamma har av samma märke, och de är minst lika bra som riktiga UGG så jag rekommenderar det här märket eftersom det är något billigare. De kostade runt 1000kr tror jag, vi hade rabattkod så det blev nog 600kr för mig tror jag. Minns inte riktigt sidan, men det är bara att googla! :)
Mascara, One By One från Maybelline. Hade det här märket förut och tycker att det är grymt bra. Alla snackar om Rocket mascaran och jag bestämde mig för att vara annorlunda och inte köpa den, random. 129kr kostade den på H&M.
Tröjan syftar jag på nu, dock var det i kanske slutet av februari jag fick den. Den är från ellos, kostade 300kr tror jag?
De här sneakerserna (random ord) ääääälskar jag. Som ni ser hade jag redan använt dem innan jag fotade dem, hehe leriga? Men de är assnygga enligt mig och perfekta nu till våren! Var även vattentäta haha. Märket är Duffy, fast beställde dem från Ellos för 450kr.
 
 
Det var allt. Godnatt nu alla läsare! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback