1Dworld

I söndags var jag på 1Dworld i Stockholm med min tönt. Liksom, butiken har öppet i 15 dagar, man måste gå dit? Allting var asdyrt där, så jag köpte faktiskt ingenting... har ändå beställt boken Dare To Dream, dokumentären The Only Way Is Up och armband med deras namn på, så ja. Men vi var i butiken i typ, två timmar i alla fall haha. Vi tog en miljon kort med pappersgubbarna av dem, ska lägga ut bilder haha. Vi träffade också våran gamla basketcoach som vi hade för vadå, 3 år sedan? Hon jobbade i butiken och när vi skulle fråga om en sak typ utbrast hon till Sandra "Men du har ju spelat i mitt basketlag!", och så tittade hon på mig och sa "och du med!" haha vadå random? Hon var den bästa coachen vi hade så det var kul. 
 
I vilket fall som helst, först förvirrade vi bort oss när vi skulle till Mood gallerian haha, fick ta upp kartor i min mobil men vi hittade ändå inte! Sen visade det sig att vi redan hade gått förbi... haha misslyckade. Efter vi hade varit på 1Dworld så gick vi till Gallerian, åt American Cookies och kollade i BikBok. Var i alla fall roligt!
 
Och till er som inte varit där en - åk dit! Det är värt det, faktiskt. Sånt här händer inte ofta, lol men seriöst. Det var roligt att vara där. Det var ganska många där, fast det var helg i och för sig, men det var inte sådär över crowded. I alla fall, bilder från dagen! (Sandra låter mig inte lägga upp bilder på henne med dockorna så jag lägger upp på mig... hehe)
 
Ser hemsk ut på alla bilder haha euw :s Och ta inte tung bilden allt för seriöst, vi försökte ta en bild med en stor bild på killarna bakom men vi fick inte med dem så vi liksom sträckte upp våra tungor och fick med zayn och en bit av niall i alla fall! hahahah random barn
godnatt nu i alla fall! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback