you made me so happy - im sorry i didn't do the same to you

Robin vann Mello. Random. Kände mig mindfucked för ett tag. Haha. Hela familjen var samlad och satt i tv soffan. De åt typ choklad och kolasnören och jag satt där med mina äppelchips. Och igår drack min syster cola och jag satt med mitt vatten. Hur överlever jag?!?! Och idag tvingade mamma och pappa mig att packa upp en påse med godis inför påsk. Liksom, plågar de mig på nåt sätt? Snackar med Sandra på skype just nu och ska ladda ner föremål till Sims. Stolt tönt. Har pluggat kemi idag, gjorde instuderingsfrågorna på 50 minuter. Jag känner mig duktig haha. Men ska plugga massor mer imorgon.
 
Vet att min update har sugit senaste tiden, men pallar inte, det är tråkigt hehehhe.
 
Puss&kram!
min pojkvän yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback