you don't know you're beautiful

Lyssnar på One direction, alla låtar! Minnen forever. 
Hade bääästa dagen igår! Askul med Felicia och Sandra. Vi hade två håltimmar igår, första lektionen, matten alltså, och sista lektionen, fysik. Dock så var vi tvungna att jobba med matte i bibloteket. Aschill dag, hade snyggaste outfiten enligt mig. Haha. Religion lektionen var bra, vi snackade om judendomen och Abraham och hans söner Isak och Ismael. Jag kommer ihåg, känner mig pro lol. Sen var det första spanska lektionen för terminen, min spanska grupp är fett random men det är typ roligt i den, haha. Efter skolan gick jag, Sandra och Felicia hem till mig och vi åt makaroner med ost och snackade. Sen ska vi göra en awesome sak! Är astaggad inför det, hihi. På kvällen åt jag och sedan så snackade jag på skype med Felicia och Sandra i typ 2 och en halv timme? Och fixade lite om den där awesome sakisen. 
Gick och la mig vid kvart i ett, och vaknade tio och fick äta frukost och kolla på gossip girl. Sen fick jag städa, alla julsaker är borta nu :o
Och nu ska jag sitta lite vid tumblr och fixa på en bloggdesign. Senare måste jag kolla vad jag skall sjunga imorgon hos Cecilia, min sångcoach. Tror jag ska sjunga Kiss You - One Direction och Fix You - Coldplay, men det kan ändras!
Ha en bra dag så hörs vi kanske ikväll! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback