Periods are ridiculous. Girls shouldn’t be punished for not getting pregnant.

Rubriken = so true.
Har inte haft ett liv det här lovet. Har verkligen inte gjort något. Mina föräldrar har börjat störa sig på att jag är uppe sent, liksom stör jag dom? Adgh. De tvingade mig i alla fall att läsa och jag har typ läst 50 sidor idag... Jaa. Kollade om första säsongen av awkward igår, och det som är så bra med att kolla om är att man noterar saker man inte noterade förut... Aja. Skriver vid mobilen just nu, det är därför inlägget är fult, hehe.
Läste en tweet om att blonda inte passar med blonda. WHY NOT?! Hallå Niall girl over here. Jag får färga mitt hyr brunt haha lol :3 tror inte jag passar i det. Ska typ storstäda mitt rum och dekorera det. Vet inte varför men det får mig att känna mig som en real teenager. Jao... Hedo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback