NYÅRSLÖFTEN OCH AWESOME SAKER SOM HÄNDER 2013

AWESOME SAKER:

  • ONE DIRECTION KONSERTEN 8 MAJ 19:30!!! årets bästa händelse
  • SÄSONG 3 AV AWKWARD KOMMER UT I JULI!!
  • italieeeen
  • kanske ska till nyc/london på höstlovet/påsklovet, dunno, mina föräldrar säger att vi kanske ska dit eftersom vi inte har någonstans att åka då :3
  • Miley Cyrus, Demi Lovato, Lucy Hale och Lea Michele kommer släppa album! :D
Finns säkert mer awesome saker som händer men kommer inte på nåt nu hehe
 
NYÅRSLÖFTEN:
  • Bli mer social och öppen - även om jag hellre vill sitta hemma i min säng och titta på film en fredagkväll ska jag gå på sleepovern eller what ever det är... det slutar alltid med att jag har kul, anyway. 
  • Skaffa nya vänner - jag ska såklart ha mina gamla kvar men jag borde ha några fler "vänner" som jag kan ringa och göra saker med förutom mina bff's Sandra och Felicia. Hehe.
  • TRÄNA. Jag ska göra 50-100 sit ups varenda dag! Bort med fatpacks!
  • Få högre betyg. Vilket betyder att jag måste plugga. Jag får tänka, i slutändan är det värt det.
  • Njuta av vad jag har - inte sukta efter det jag inte har. 
  • Skaffa pojkvän. Det här löftet kommer jag troligen inte hålla eftersom jag kan inte haffa, och jag är way to shy for it. Hoppas att någon bra och snygg person kommer till mig HAHA.
 
Kanske kommer på flera haha. Snälla snälla lycka var med mig under 2013.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback