tränat!

Yesyes, känns bra sådär efter en vecka utan träning! Sprang på bandet i 30 min på hastigheten 7km/h, alltså ungefär 3,5 km totalt.
Gjorde sedan 75 situps, stod plankan vid tre olika tillfällen i 1 minut, gjorde typ 25 armhävningar (är sämst på det, ser helt retarded ut hahaha) och ungefär 75 ben upplyftningar (vet inte vad det heter lol) på varje ben. Så är stolt nu haha. Åt så mycket onyttigt förra veckan, nu ska det bli andra bullar fram tills sommaren! Bara äta sött på helger. På vardagarna får jag nöja mig med en apelsin och en latte utan socker. Wääh, hur ska det gå?
Aja, tänker i alla fall såhär att jag vill försöka att bli lite smalare. Äter redan nyttig mat hemma, det är bara att jag äter way to much godis, chips, choklad och glass. Men såklart ska man inte svälta sig själv. Tro mig, jag har varit med om det när jag var yngre och det funkar inte alls. Mycket bättre att träna och äta hälsosamt!
Blev ett litet träningsinlägg haha, men kom ut från duschen för ett tag sedan, har rakat benen och smörjt in med bodylotion och haft hårinpackning och så vidare. Nu ropar min nybäddade säng med fräscha lakan på mig så ska tagga dit haha. Godnatt lovers, ha en bra natt, bloggar kanske imorgon på tuben! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback