i can see you on a way thats invisible to your eyes

Har nu packat, stoppat i mig middag och pluggat spanska.

Känns great. Ska köra ett träningspass om någon timme ungefär. Sen blir det sängen ganska snart! Är dödstrött, har varit så här hela den här veckan? No me gusta trötthet. 
 
Längtar galet mycket tills på lördag nu! Har aldrig varit i Italien, och sportlovet har alltid varit mitt favoritlov eftersom jag älskar att vara i fjällen och åka bräda. Min enda hobby som är en idrott haha! 
 
Kommer i alla fall troligen blogga där, för det ska finnas Wi-Fi. Däremot tror jag att den suger. Det brukar hotell wi-fi's göra. Av någon anledning, haha. Men ska försöka fixa bloggning, så får vi hoppas på att appen inte blir helt fucked up och inte vill publicera inläggen.
 
Tror inte jag kommer blogga mer ikväll, ska sticka ner till garaget och köra några låtar, hörs imorrn!
precis när vi kom hem från kollot förra sommaren - kunde inte sminka mig hahaha alla mina finnar syntes ju :s saknar ändå tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback