warfighter

Har haft apdålig update här den senaste tiden, så sjukt mycket att göra liksom. Satt nyss på bussen, asläskigt, det var en bil med en full chafför som körde in i bussen så att alla i bussen ramlade på varandra. Köpte i alla fall en tesil formad som ett hjärta och lavendel/lime te till min mamma. Äter godis nu, busigt på en torsdag, hehhe. Gick vidare i skolans talangjakt, blev bara liite glad. Har fått en obsession av JLS, they rules. Fast inte lika mycket obsession som jag har av One Direction. Asså, att jag typ stalkar dom. Lyssnar bara på JLS musik. Skönt att inte behöva höra "DOM ÄR MINA", har asbra kompisar som låter mig vara vem jag är och göra vad jag vill. Jag, Sandrish och Fäli har bildat ett töntgäng med killarna, askul ju. Mycket roligare än förut. Känns som om livet ordnat sig perfekt. Ska läsa lite 1D noveller osv och fixa läxorna. Ha det bäst. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback