Dag 1 - Berätta om dig själv

Jadu, jag är en One Direction galen 12/13 årig brud från Stockholm. Är grymt musikintresserad och spelar både piano och gitarr. Självklart sjunger jag också, gör bland annat covers på youtube. Är för det mesta glad, men det finns ju självklart saker som kan hålla mig nere i deppmode. I rätt sällskap är jag alltid på topp, sprallig och vågar bjuda på mig själv. I andra fall är jag ganska blyg. Rider även, och det är väl ganska kul. Har ganska högt fokus i skolan och kämpar för att bli advokat. Har ganska många vänner lite spritt över allt, skolan, sajter, barndom och annat stuff. För det mesta är jag med Felicia, Sandra och Nadia i skolan...
Anyway, lyssnar som sagt och som ni troligen märkt för det mesta på One Direction. Andra artister som jag diggar är Taylor Swift, Avril Lavigne, Demi Lovato och Maria Mena bland annat. Ibland lyssnar jag på Green Day också, men det händer inte så ofta länge, lol. Tycker att det är kul att läsa också faktiskt, och skriva är typ askul. Håller just nu på med tre böcker och en 1D novell. Saker jag älskar är uggs, strumpbyxor, solglasögon, locktången och accesoarer. Är grymt modeintresserad och försöker att undvika att gå till skolan utan att vara någorlunda nöjd med mitt utseende. Jag sminkar mig ganska mycket, med täckstift, mascara, ögonskugga (som knappt syns, den är nästan hudfärgad), rouch och läppglans. Jag är ganska matglad men går just nu på en ekologisk diet. Älskar att gå runt i mjukisbyxor men skulle inte ens drömma om att ha på mig det officiellt.
Fixar mina naglar ganska ofta också. Även om jag typ bryter dom hela tiden. Tycker att det är grymt härligt att vara i fjällen också. Har skrivit en halv bok om mig själv nu, lol. ha det gött :)

det finaste du kan göra för en annan människa är att vara dig själv helhjärtat och aldrig ljuga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback