with tears from the sky, I feel safe - because I know it is god's tears

Ärligt, jag är allmänt ledsen. Jag vill bara göra allt ogjort, det var inte meningen att det ska bli så här... jag ångrar allt så jävla mycket. Föresten har jag raderat mitt facebook account, och det är asskönt att slippa det. Antagligen får jag inte tillbaka den förens jag fyller 13 år. Om ni vill ha kontakt/chatt med mig får ni be om min msn eller nåt, jag vette fan. Det bra är att jag kommer ha 50 % fokus på bloggen. Tänker skaffa en bra design, börja skriva om mer intressanta saker, och locka läsare. För vad har man blogg för egentligen? Just nu använder jag den för att jag (åh louis röst) behöver skriva av mig, och det är inte det som är syftet egentligen.
Kändes i alla fall inte bra att komma tillbaka till skolan. Kändes som om alla hatade mig på nåt sätt, även om ingen förutom vår lärare var direkt sur. Men jag förstår att hon är besviken på oss och undrar varför vi har gjort så här.
Nog pratat om det.

Om du behöver komma in i en mysig stämning så lyssna på låten. Gillade låten innan, och sen när jag hörde den med 1D så blev jag glad. Fattar seriöst inte hur man kan älska fem stycken killar så jävla mycket utan att de ens vet att man finns. Det är sorgligt, men det är en speciell känsla med dom. En som jag aldrig upplevt förut. Harry Styles, Zayn Malik, Louis Tomlinson, Niall Horan & Liam Payne, ni anar inte hur jäkla mycket ni har förändrat och hjälpt mig. Jag älskar er av hela mitt hjärta, och kan omöjligt med ord beskriva hur mycket ni betyder. Jag älskar er!

- slumpad bild -
with love
julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/january/dagens-blogg-161.html#comment

2012-01-16 / 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback