Dag 10 - Hur ser din framtid ut?

HAHAHAHAHA GUD VAD PASSANDE. Nejmen, jag hade glömt bort 30 dagars grejen, och ja, jag ändrade liksom min framtid typ för en vecka sen eller nåt så ah, en fräsch framtidsplan kommer här!
obsi, det här med harry vet jag inte kommer att hända, men låtsas med mig så att jag blir lycklig aki? ♥
Jag kommer då som sagt (HAHAHA) vara gift med Harry Styles och då heta Julia Styles, lolololol i mina drömmar. Aja, och sen vill jag ha 3 eller fyra barn, på skämt sa jag att dom skulle heta Zayn, Niall, Louis och Liam men liksom, haha. Och då kommer jag bo i London med Harry.
Det är min fantasidel. Och den om det som faktiskt kan hända:
Jag vill bli advokat, en relationsadvokat, asså ni vet, som reder ut skiljsmässor, vården om barn osv. Och om jag inte gifter mig med Harry (h3h3h3) så bor jag kvar i Stockholm i hela mitt liv. Visst, vem drömmer inte om att flytta till USA eller Storbritannien eller nåt annat stortland, men det kommer ju liksom inte hända, man måste bli stenrik för att lyckas med det. Dessutom är Sverige ett bra och fredligt land med en mysig atomsfär. hihihi. Men jag vill i alla fall lyckas bra så att jag tjänar mycket pengar och jag drömmer om att ha en stor villa någonstans i Stockholm. Sen så har jag självklart kvar kontakten med mina nuvarande vänner, för utan dom skulle jag avlida lololol. Sen vill jag vara världens bästa mamma, som förstår mina barn utmärkt osv. Och så ska jag vara ball tills jag bli 50 hahahaha. Jao, så kommer min framtid se ut. Lulz lycka till med den juliah.

på nyår i thailand, lolololol grymt ful bild men julia bjuder aki
/bullish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback