Harry, i love you.


Hans födelsedag idag. Och han är i LA. Och ska spela in en iCarly scen. Lawl.
Har precis tweetat grattis till honom, @juliiastyles
Ska alldeles strax stoppa i mig min cupcake som jag bakade till min älskling. Och tända ett ljus. Vänta ska ta kort... lol. Fett fail btw, jag skrev 'jag skrattar när du gråter' istället för 'jag skrattar när du skrattar'. Usch vilken hemsk människa jag är, men nu vet ni vad jag menade. Han är så fin, omg. Ska lyssna på 1D hela vägen till ridningen. HAR NI HÖRT HANS NYA TON I MOMENTS? HGJAMNAK DÖR! Nadia visade mig den igår, lawl.
Måste skynda på nu, aaah. Hämta muffin hämta muffin... Min mamma trodde att blogg var samma som facebook och fick utbrott nyss. Neeei.
Aja så, orkar inte leta efter ett ljus, hinner inte ens det. I alla fall, stort grattis på födelsedagen baby. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback