i can't say hello to you, and risk another goodbye

Hejhej, har inte uppdaterat på ett tag, bad. Träffade Simon och Mattias idag, mina gullungar. Två av få människor jag verkligen kan vara mig själv med. Jag, Felicia, Sandra och dom satt på donken och jag åt McFlurry hihi. Vi snackade lite random och sen gick vi runt. Jag skulle hitta ett par jäkla renhorn eftersom jag är tvungen att vara ren på den jeffla dansuppvisningen på torsdag. Amalia hittade sina på glitter men när jag gick dit fanns de inte. Sad.
Har läst lite Frida ikväll och kollat på två episodes av PLL. Wtf varför sammarbetar Toby med Mona? Jag blir arg, jag gillar Toby. Han och Spencer är gulliga tillsammans.
Ska ligga i sängen med min mobil ett tag nu, har fått tillbaka min iPhone. Imorgon är det Onsdag, bläblä. På torsdag fyller Fälli år, då blir hon en stor chey haha. Aja puss&kram
En mycket fin bild på tre av mina små apor. :D:D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback