never plan the day i'd be losing you

YOH folket. Vet att jag har varit oaktiv, felot så mycket. Felicia har varit hos mig hela dagen. Vi har tjockat i oss Max-mat och tårta, hahahah tjockisar forever. Nu orkar vi typ inte röra på oss. I alla fall kom underbara Sandra tillbaka idag... men hon var liksom för trött för att vänta tills vi slutade så vi attackerade Simon med kramar istället. Och vi fick islänsk lakris... så jäkla god omg. Felicia ligger utslagen på golvet, hahahha. Har bytt plats på mina 1D bilder btw. Nu är det lättare att kyssa Harry... hahahah epic fail. Jag och Felicia gjorde en cover idag... vi började garva asmånga grejer... tog över 1 och en halv timme innan vi var klara. Kommer inte orka springa idag, min mage gör för ont. Oj just det, engelska läxa till imorgon... hell no jag har tappat bort min bok... och förra veckan hade jag tappat bort min mattebok. Jag känner att jag börjar bli för slarvig nu. Läste ut Hungerspelen igår btw... SÅHÄR APBRA ATT JAG DÖR IGEN OSV. Måste köpa Fatta Eld redan idag... kommer typ dö annars. Anyways... har haft en rolig dag med massa skratt tillsammans med massa olika killar, as usual. Alla tjejer har typ något emot oss tre hahaha vi är för knäppa helt enkelt.

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback