i be there if you get lonely

Har jobbat på Sandras bloggdesign sen elva tiden... ganska uttråkad på att designa nu, hah! Jag visar upp hennes design när den är klar... det är massor med saker kvar. Min egna design bryr jag mig inte så mycket om... jag vill mer att mina kompisar ska gilla sina och inte tycka att dom är fula och oavancerade. Ska göra en till Fäli när jag är klar med Sandras. Felicia bloggar ju på devote just nu men ska byta till blogg.se (eftersom det är såå mycket bättre) med villkoret att jag fixar en design till henne. Tänkte att hon skulle få säga hur hon ville ha sin design idag, för då fixar jag det!
By the way Sandra, det gick inte att få ett sådant där "fint typsnitt". Jag försökte ta ett, men det blev tyvärr fel. Ska man göra så att det funkar kommer det att komma virus, jag läste några kommentarer. Har gjort så gott jag kunnat!
Design inlägg blev det! Covers nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback