but i couldn't stay away, i couldn't fight

Känner mig ultimate ego när jag sitter och lyssnar på mig själv när jag spelar Someone Like You. Det är den enda covern som jag faktiskt känner mig något stolt över. Tänker göra ett inlägg med låtar som jag måste göra covers på. Sen stryker jag dem när jag är klar. Har bestämt mig för att ta bort alla covers som jag inte är nöjd med. Vilket är alla. Spelade dessutom fel plus att jag var trollface #1 i videon till Someone Like You. Det kan vara min "startcover". Det blir awesome. Nu vet ni det. Nu har jag i alla fall tryckt på "prenumera" knappen tusen gånger. Ambitiösa som vi är har vi även startat en kanal tillsammans. Sandra är på Island nu. It hurts me. I alla fall, nu ska jag stoppa i mig en Mums-Mums. Ha det awesome flickor.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback