”The mind asks the questions; the heart has the answers."

Hej bloggen, fy det där låter så töntigt. :]
Just nu så smakar det vidrigt lammkött i min mun, eftersom jag inte gillar lamm och vi åt det. jaaao.
Min lilla syster säger att hon har kräks i munnen och snodde ipaden så att jag inte kan spela gitarr. ;_;


Nu har jag varit lite pesimistisk, om det nu stavas så. Nu kan jag leka posetiv, wooaaah. Imorgon är det skola igen. Toppen! Eh. På fredag ska vi sova hos Nadia igen, yeeeaah. Nu tänker jag äta en lussebulle till och sen ska jag chilla tills jag ska gå och lägga mig. puussar. ♥♥

don't give a shit bitch


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin bild:)

2011-12-13 / 18:44:56
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback