you need me, i don't need you

Sitter och kollar på Brit Awards. Min bebo Ed presenterade just british man eller nått haha. JAG FATTAR INTE HUR ONE DIRECTION INTE VANN BRITISH GROUP. Är världen dum i huvudet? Vilka var det ens som vann? Hade aldrig hört om dem? Importer. Hoppas nu bara på att Taylor vinner international woman artist eller var det heter. Vet inte när jag ska hinna duscha... wäääh vill att One Direction och Taylor ska uppträda!
 
Har ätit muffins eftersom det var pappas födelsedag. Yey. Jag känner mig tråkigt just nu. Lalallalala. Dåliga människor vinner ju! 
 
Yey efter pausen kommer mina bebisar och Tay uppträda!! Yes. Sen kan jag duscha. Så kan jag se när Taylor vinner sedan.
 
Det här suger. Lana Del Ray vann över Taylor. Not fair. Jag gillar inte den här galan >.<
 
ONE DIRECTION NU!!!
 
 
OMG.
DE
ROCKADE
HELA
STÄLLET.
fy fan vad bra. Älskar dem. Babes. Love yah.
 
Folk jag bryr mig om som var på Brits. Hahah :3
Aja, ska inte tråka ut er längre folk! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback