so turn your face, until i can't see you anymore

Har seriöst blivit beroende av Little Mix album DNA. 

Lyssnar på det hela tiden... har gjort det hela veckan också haha. Skön dag idag, gjorde inte mycket. På matte lektionen spelade vi kalaha eller vad det heter, och Felicia och Sandra berättade värsta skumma storyn om vad som hade hänt på Georgie Shore... blev rädd hahah. Hade håltimme på religionen, vi tre satt i matsalen och åt typ 4 mackor. Brödet var fett gott och varmt lol. Sen var det vanliga lektioner och de var tråkiga. Men ja, nu är det sportlov i alla fall! Har nyss packat det sista inför italien, yeeeey! Har lagt alla mina cremer och schampon och sådant i söta mini flaskor, tyckte det var kul haha! Kommer i alla fall bli sjukt kul! Sitter just nu och hoppas på att vi kommer komma i terminalen där det är starbucks eftersom jag inte har druckit starbucks kaffe sedan somras... saknar! Folk överdriver seriöst inte om hur gott starbucks kaffe är. 
 
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll som sagt, fast inte förens jag blivit klar med ett kapitel och kollat på min glee episode. Måste veta om Rachel är pregnant or not!! Spoiler haha.
 
Hoppas att jag kommer kunna uppdatera osv. Kanske hinner med ett inlägg i morgon på arlanda. Haha kommer säkert vara helt död då så kanske skriver nåt random. Haha.
 
Men uppdateringen kommer såklart bli sämre, hoppas alla ni får ett kul sportlov! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback