i want you to stay

 
 
Hej babes! :*

Så, dagen? Har varit ganska bra. Mitt huvud gör däremot ganska ont fortfarande. Har i alla fall gosat ner mig i min fotölj, satt på mig mjukis och tvättat bort sminket. Måste göra det direkt när jag kommer hem alltid eftersom jag har hyproblem. Nope, I'm not flawless. Lyssnar på musik nu i alla fall, just nu lyssnar jag på Want U Back Cher Lloyd. När jag var i USA i somras spelades den på radio hela tiden, drogade den typ hela sommaren! 
 
I alla fall, lektionerna var ganska tråkiga som vanligt hehe, måste plugga massor i helgen! Enda lektionen som faktiskt var rolig var spanskan, jag var med Amalia och vi hade en snygg vikarie som var konstig haha. Vi har typ haft tre snygga vikarier på 3 veckor? Vad är det här haha? Men aa, ni vet hur klasser blir när man har vikarie så vi gjorde ingenting på spanskan. Och vikarien mobbade Zayns hår!! Han sa att hans blonda slinga var fågelbajs? Makes no sense haha? Ingen mobbar min pudding wäh. Han var bara allmänt random men snygg höhö.
 
Men mest under dagen var jag med Sandra och Malin och gjorde random saker. Så det har varit helt ok dag och fredagar är bästa dagen i skolan. Bloggar senare, muuuwah. 
 
skulle föreställa kyss ljud hahahaha
 
mitt lilla peddobarn♥
alla nya bloggläsare - denna peddokvinna här ovan är supervacker egentligen, jag har bara tagit ytterst fula bilder i dåliga vinklar när hon gör miner. adjööö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback