can you feel the magic in the air

Har precis sett Valentines Day.
Har sett den miljontals gånger förut eftersom den är så himla gullig plus att två stora idoler, Taylor Swift Taylor Lautner är med i den. De var så gulliga när de var tillsammans! Den enda killen Taylor varit tillsammans med som hon inte har skrivit en "allt var ditt fel" sång till. 
 
I alla fall åt jag min ben&jerry. Fick bli min lunch haha. Nu ska jag bara sitta här och spela sims typ. Because I don't have a life. Ska till skolan i alla fall imorgon, vi har en asviktig sak i tekniken och jag vill icke få F i det. Avgörande för mitt betyg i Teknik ju. Uppdaterar kanske senare, ha en bra dag babes! :*

Kommentarer
Postat av: Wilma

Skulle du kunna rösta på mig i den här tävlingen:http://apps.facebook.com/ibeliebeinlove/participations/348395 Det skulle betyda sjukt mycket. Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.

2013-02-14 / 16:55:17

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback