but her head were up in space, she need to come back down to earth

Har varit på en promenad, duschat och ätit lunch. Mina helger är händelselösa haha. Det är faktiskt skönt.
 
Det enda som hände idag var att min syrra och hennes kompis tejpade igen handfatskranarna och jag fick massor av vatten på mig två gånger!! Wääh. 
 
Egentligen borde jag plugga idag... men tror att jag ska göra allt imorgon för jag orkar verkligen inte idag. Kanske gör lite matte senare, vi får se. Kikar just nu med Felicia och Sandra! Snackar lite om novellen och grejor. Aja.
 
Ska nog fixa lite detaljer med designen så ni vet. Hörs senare, puss!
är asful, går bara runt i min skjorta och ett bar tygshorts hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback