you know i love you so

Alooo, älskar blogg.se instagram grej nu officiellt.
Dagen har varit asseg, vi började med gympa, Sandra hade glömt kläder, men jag, Fälli och Malin segade i alla fall.
Sen hade vi matte, och våran lärare rageade som vanligt. Men det gick hyfsat bra i alla fall, ligger före de flesta! ;D Sen tror jag att vi hade Geografi, och i början av lektionen så snackade jag med Fälli och William, han är en asjobbig kille som kallar felicia bitch, MEN I ALLA FALL, sen upptäckte läraren att vi hade tuggummi och ah, då gick vi med shame mot papperskorgen. Sen åt vi lunch, typ vegetarisk lasagne och typ chillade i korridoren. Sen var det kemi då, och jag gäspade en miljon gånger. Sen hade vi svenska och det gick ganska bra antar jag. Sen hade vi rast och ah, då var det en annan läskig kille som... var allmänt läskig. Efter vi hade haft handledartid så var jag, Felicia och Sandra i Vällingby, för Sandra pallade inte åka hem emellan, så jag och Felicia köpte födelsedagspresenter till henne. Sen köpte vi godis och låg och tjocka i oss i soffan tills en kille ringde Sandra och jag och Felicia blev lämnade i vardagsrummet forever alone, typ brottandes på marken medans Sandra satt på golvet i min tvättstuga.... random.
hoppas ni mår bra, puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback