vas happenin' boys vas happenin' boys

Gud, minnen. Sitter och glor på alla 1D's gamla video diarys från X-Factor. Louis hällde just socker över sitt huvud, hahah. Asså jag tror att den här vintern kommer bli lika One Direction aktig som förra året. Om ungefär 2 månader har jag varit Directioner i 1 år. Snacka om att tiden har gått fort. 
 
I alla fall, bloggade inte igår. Det var en lång tråkig dag och jag gäspade hela de två första lektionerna. Ja, dagen var inte så händelserik under skoltiden, men sen gick vi hem till Sandra och hade tjockisdag. Vi åt lite av hennes födelsedagstårta, rulltårta, kladdkaka och drack fanta. Sen låg vi i Sandras säng och tog asfula egobilder och var allmänt random. Felicia tog allt täcke!!! Aja, sen kom jag hem och pluggade på musikpappret och kollade på Bootcamp (X-Factor). Och idag, ville inte gå upp ur sängen. Mina ögon var typ asröda. och det var bara allmänt inte kul. Men ah, det fixade sig, lyssnade på One Direction hela morgonen. Vi hade matte först, och vi fick sitta hur vi ville. Felicia sitter precis framför mig, och Sandra sitter nästan bredvid mig. Mihiwhiwhi. Sen hade vi idrott. Jag ansträngde mig så mycket jag orkade, vi hade fotboll. Jag missar typ bollen hela tiden, wtf?! JUST DET. Jag har F i Orientering. Kommer behöva orientera igen på Torsdag, för att i alla fall få ett E. HAHHA JAG SUGER.
Sen tog det typ en miljon år att byta om sen, jag och Sandra hade typ inte sprungit alls så vi typ "halv duschade" på toan, Sandra sjöng When I Look At You ashögt i mitt öra och Malin ryckte i dörren... HAHAH sen tappade Sandra bort sina nycklar igen, fast några småbarn hittade dem och gav dem till nån lärare, fett gulligt. Sen hade vi spanska, det var fett random som vanligt, men jag uttalade faktisk saker rätt och känner mig stolt över det, kind of. Sen hade vi musik och det var inte så superkul, och sen slutade vi och tog tuben hem. Oh yeah. Ska dra till Vällingby typ om en kvart, ska spela piano och köpa lösnaglar. Min längsta nagel dog idag så jag känner mig tvungen, eftersom jag fick månadspeng idag osv. Btw, tror att jag ska ta två till hål i öronen nästa månad! Mamma vill inte betala, så jag tänker göra det själv. Hehe.
Aja, puss snyggingar. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback