Took a deep breath in the mirror He didn’t like it when I wore high heels, but I do Turned the lock and put my headphones on He always said he didn’t get this song, but I do, I do

Lyssnar på Begin Again, har typ rapeat replayknappen. Dagen började typ lite random, jag drack möglig juice vilket ledde till illa mående och magont. Jag gick till skolan i alla fall, kom 10 min försent till geografin och fick förhoppningsvis alla rätt på geografiprovet. Sen hade jag bild och ja, det kändes uppriktigt som om jag skulle spy, så jag messade mamma och efter bilden åkte jag hem. Jag åt makaroner med ost och somnade sedan på soffan. När jag vaknade drack jag varm choklad och sen dess har jag suttit vid datorn. Fick nyss en ny frida tidning som jag ska läsa. 
looove xoxo
random bild från min instagram: bulleeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback