love is louder than the pressure to be perfect

hellu. :3
Jag är hemma från ridningen nu... eller ah jag kom hem för typ 3 timmar sedan. Sitter och lyssnar på lite musik, chillar bara sådär allmänt. HAR FÅTT TILLBAKA MIN IPHONE, ÄR TYP SKITGLAD. För er som inte visste det så tappade jag min mobil på skolgården så att glaset sprack så jag har varit utan den i nästan två veckor. Allting är kvar, tack vare iCloud! Det är bara musiken men den finns ju på iTunes så det är lungt. Men min iphone sa nyss att minnet höll på att ta slut, och ah, jag fick typ en rageattack. Imorgon ska jag och Fälli hänga i Vällingby och köpa present till Sandra. Och köpa godis. Blir första gången jag använder mitt kontokort. Det känns läskigt. Tänk om det blir fel eller något? Vad gör man då liksom? Aja. Hoppas ni mår awesome för det gör jag i alla fall. Hihihihi.
love xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback