if you promise to hold me forever, never let me go

Hallo everyone. Jag sitter här forever alone i mitt rum och väntar på att Sandra ska logga in på skype. Lyssnar på depressing songs, gör alltid det när det är mörkt... varför fett läskig :s
Lite random saker om kvällen... förra inlägget skrev jag ju från mobilen så jag pallade inte skriva så mycket. I alla fal, dagen började lite smått random med att Sandras nycklar försvann mystiskt för andra gången på två veckor. Sandra var fett vacker idag på sin födelsedag, älskar hennes nya läppstift! Och hon får asvackra ögonfransar med hennes nya mascara, och hennes tröja och kjol och korshalsband. Sandra, du var superduper fin idag.
Vi kom 10 minuter försent till fysiken, men våran lärare märkte inget, så jag inbjöd mig själv och tvingade killen bredvid mig att sammarbeta med mig. Fast han sög på fysik så ja, jag och Bibbi som sitter bakom mig övertalade honom att han hade fel. Vi ägde. Efter det gick vi till trapphuset bredvid B-klassens korridor. Och typ dansade, som jag sa förut. Sen kom Erik O och dansade med oss, hahah fett gullig.
Sen skulle vi ha Historia, och jag, Sandra, Malin, Felicia och Krille plus nån till tror jag (?) hittade inte till salen... så vi förvirrade bort oss :s
Sen kom Erik O igen och sa att Peo, våran lärare rageade... fast det gjorde han inte hihi. Sen hade vi espanõl. Jag och Felicia garvade åt alla random killar i vår spanskgrupp... våran lärare bah "Asså stackars er som får vara i den här gruppen med bara massa störda personer!" Vi bah, "jaaah", sen började jag typ asgarva. Sen var det lunch och det var något bajsäckligt så jag åt äpple. Sen hade vi rast aslänge, så jag, Malin, Sandra, Felicia och Alice chillade i korridoren, lyssnade på musik och var allmänt beroende i våra telefoner. Sist av allt hade vi svenska och vi läste sagor hahaha. Sen åkte vi till gitarren och ja, JAG KAN SPELA INTROT PÅ WANEGBT!!! Happyfejs. Aja, sen åkte vi till mitt hus och lämnade gitarrerna, och jag hämtade mitt godis. Sen ah... väntade vi på bussar ganska länge för att vi skulle till Ruccola. Vi köpte pizza, och mannen i kassan han var asjobbig och jag blev förvirrad. Vi gick hemm till Felicia och åt pizza och drack mumsig cola och sen myste vi i hennes soffa.. vid 7 drog vi till fritidsgården, snackade med massa killar från vår gamla skola, var random, åt kladdkaka osv. Det var askul men vi drog hem tidigare eftersom Sandra hade ont i magen. 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback