you throw your head back laughing like a little kid

Yoooooh.
Whats up?
Själv så vet jag ärligt inte vad jag ska göra fram tills 19:30. BLÄ. Har inte gjort ett skit på hela dagen, sovit, suttit vid datorn, pluggat... typ det. Imorrn är det THE BIG DAY. Imorgon avgörs min framtid... mohahaha nejmen asså är sjukt excited över en grej som jag kommer få veta om den händer eller inte imorrn! Har utvecklingssamtal imorgon btw, jag och pappa checkade skolwebben idag. Jag hade hög grad i engelska (JAG ÄGER FORTFARANDE, HAHA), geografi (inte helt otippat, har faktiskt presterat bra på geografin), Matte (prouuuud) och nu kommer ni dö. Jag dog när jag såg det och det var asläskigt. JAG FICK HÖG GRAD I SPANSKA. SPANSKA. AV ALLA FREAKING ÄMNEN. Jag är sämst på spanska. Min spansklärare sa typ att de hon trodde på i spanskan skulle få hög grad. JAG?!?!? no way. Tror Fälli också har hög grad i spanskan. Hon är mycket bättre än mig osv. Aja, tror att jag skulle ha fått hög grad i svenska också om Peo hade satt något annat än Ja. Han sa att i Historian och Svenskan kommer han sätta ja på alla eftersom han tyckte att han inte kände oss tillräckligt. Och min engelsklärare sa att hon hade satt hög grad på få i engelskan. JAG ÄR GLAD. 
Om en halvtimme ska jag lägga Acnekiller, inte för att jag tyckte att den funkade men vill ändå ha en mask, hihi. Sen ska jag äta pappas nybakade bullar och kolla på solsidan, wih, ha det bäst :*
det här var mitt privata skolfoto. Gillar det inte, blä. Längtar efter skolkatalogen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback