you have a hollowed out heart but its heavy in your chest

Lyssnar på lugn musik.
Har varit en såååå chill dag. Bara suttit vid min data, sjungit osv. Mamma, pappa och Clara är på middag hos Claras bästa vän och jag kände bara att jag inte pallade, så jag har suttit hemma hela kvällen. Åt kött och pommes frites, drack min älskade cola och kollade på Dear John. Den var så sorglig, grät typ all the time. :'c
Sen skrev jag klart min låt, den kommer snart ut på min youtubekanal! Har inga planer för morgondagen, förutom plugg och städa badrummet, haha. Har blivit förskyld igen, så jag får inte springa. HAHAH OCH JAG SOM HAR HAFT VÄRSTA TJOCKISVECKAN. Aja, ska bara chilla och lyssna på musik nu. Ha det bääääst.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback