i say i hate you, we break up, you call me, i love you

Hellluuuuuuuuh.
Jag var vaktis idag med Malin. Det var en av de läskigaste dagarna någonsin, haha. Nemen, först typ fick vi berätta om våra liv för han... han försökte tvinga mig att börja dansa, wtf. Äh och sen fick vi gå runt till allas korridorer och klassrum och hämta papper. Så freaking awkward. För det mesta gick Malin in och hämtade saker men ibland fick jag göra det. Vi körde runt på värsta tunnorna osv. Sen åt vi lunch, vi åt på typ tre minuter sen drog vi till brommaplan och åt på donken. JAG FICK CHICKEN NUGGETS, COLA OCH POMMES FRITES MALIN JAG ÄLSKAR DIG FÖR DET. Hehehe i alla fall, sen så började vi jobba igen och då fick vi montera hyllor och konstiga saker. Han gav oss 20 kr också så vi fick köpa daim på filmkedjan medans han skulle hämta ut något. Thihi. I slutet fick vi gå ner i en läskig källare. HAN SA ATT DET SKULLE FINNAS EN TANDLÖS LUFFARE DÄR NERE. Jag var så himla rädd. Jag tycker inte att det var kul, var typ asrädd hela tiden och det var kolsvart :s
Sen slutade vi, så jag gick på handledartiden och det var tråkigt ofcourse. Men jag är läxfri idag! Så jäkla skönt, slaaaapp. Sen åkte vi hem, och vi körde någon random lek med några, det var typ att när en tunnelbana åkte förbi skulle man slå på fönstret. Och självklart förlorade jag alla gånger. Duktigt. När vi kom hem så gick jag och Sandra till Ica för att köpa kladdkaka åt henne, och då nös hon på min hand... asså wtf Sandra? xD
anyway, sen träffade vi våran gamla lärare! Så vi snacka lite med han och sen gick jag hem och har typ druckit cola och chillat. :3
love xoxo
Det här var den läskiga källaren. Längst upp låg det ljus där luffaren hade legat.... WÄÄH.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback