i can't tell you the key to sucess, but the key to failure is trying to please everyone

Ska strax sova, tänkte att ni behövde lite update. Lyssnar på en av mina gamla favoritlåtar, Everytime we touch - Cascada. Älskade den så mycket, aw. Har just fangirlat när Finn's och Kurt's föräldrar gifte sig... wow. Jag känner typ värsta lyckoruset, är det skumt? Jag blir alltid glad när andra personer blir glada på film, även om jag inte känner dem.... men ah. Är det btw bara jag som typ blir halvt kär i Finn/Cory Monteith? Han var 27 när första säsongen spelades in och spelade 16. Nu är han trettio. Han ser inte ut att vara så gammal? Han är fortfarande snygg hihi. I alla fall var jag hos en nakropat idag. Min huvudvärk beror på att min nacke är konstig, så jag kommer behöva gå dit några gånger. 2 veckor idag tills 1D kommer till X Factor! Fick inga biljetter. Jag och Sandra var depp hela måndagen. Hoppas nu på att vinna några/möta dem på flygplatsen... haha önskedröm. Ska ju till Aten nästa lördag, och kommer hem på Onsdagkväll och om jag har tur landar det ett flygplan med mina fem favoritkillar på samtidigt. HAHA OKEJ STOP DREAMING. Två av mina små kusiner kommer imorrn, min familj ska typ passa de och de ska sova över också... wich means glee all night long. Kommer inte blogga så mycket förens jag sett klart alla säsonger hittills. Jag har just nu sett en och en halv säsong, så jag har en och en halv kvar. Thihi.
Poss poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback