dont force us into a goodbye

Har inte bloggat sen i Tisdags, förutom inlägget igår då. I onsdags red jag ju och igår var jag med mina bebisar och pluggade. Jag, Fälli och Sandra bakade kladdkaksmuffins igår! (heheh... egentligen gjorde felicia allt mohahaha) De blev apgoda c:
Kort sammanfattning av dagen: fysik 80 min, historia 50 min, 40 min spanska, 60 min svenska. Min dag!
Vi hade fysik prov typ, asjobbigt fattar typ inget om materia och atomer och stuffs. Hoppas det gick bra. Spanskan var helt klart höjdpunkten på dagen. Alla var fett random, för vi hade en vikarie. Alla snackade, jag, Fälli och Gustaf var jätte konstiga... vi typ, sa konstiga saker. Dog i alla fall den lektionen. 
Ikväll är det chilla som gäller, ska typ sitta vid datorn osv. Hoppas att pappa köper sushi, ÄLSKAR! 
Juste, spräckte min iPhone igen. DET VAR FREAKING 3 VECKOR SEDAN JAG FICK EN NY. Aja, får leva med den fram till jul åtminstonde. Sad face.
xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback