cory's eyes is like a jungle, he smiles, it's like the radio

Har varit kind of kort dag känner jag. Lyssnar på gamla Taylor Swift låtar, just nu Stay Beautiful. Därav rubriken. :D
Jag och mamma har varit i vällingby, jag har typ inte varit ute på en vecka så det behövdes tydligen :o
Jag köpte en rosa tröja och strumpbyxor, haha. Fick en Islatte med vaniljsmak på Waynes Coffe också, favorit!
Imorgon ska jag plugga massor, springa på löpbandet, åka till min sångcoach och äta på stan. Imorgon ska jag sjunga två låtar, The Climb - Miley Cyrus i karaokeversion, och så Ronan - Taylor Swift i gitarrversion. Låter super tycker jag hihi!
Ikväll ska jag äta pizza och kolla på glee. ÄR FAN BEROENDE, VAD HÄNDER MED MIG. Jag blev alltid irriterad förut så fort Sandra eller Felicia snackade om deras serier eftersom jag inte visste vad de snackade om. Och hur de kunde vara så beroende. Nu förstår jag, haha. By the way, jag var inne på kicks och sprutade Taylor Swifts parfym på mitt finger, och har typ luktat på den hela tiden. Haha, ska köpa den... nån gång... hehe. Nejmen, ska önska mig den i julklapp. Bilden över är btw från idag, hihi. Sminkade mig typ första gången den här veckan? hihi vågar inte gå i vby utan, ser typ alltid någon jag känner där. Wäh. Nåja, ska äta chips nu, mohahah. love xoxo
 
 
En av mina gamla favoritsånger av Taylor, lyssnade mycket på den när jag mådde dåligt. Alla ni med dålig självförtroende, lyssna på den. Den hjälpte mig jättemycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback