but i know that you wish it was me, you wish it was me, dont you?

Just nu dricker jag ett glas iskall cola. AVUNDSJUKA?!?! 

Tror det här kommer bli min tjockisvecka. Igår, donken + choklad, idag, pankakor, cola + maxmat. Både pappa och min syrra rider och jag spelar piano, så vi hinner inte fixa middag eftersom min mamma är i finland. Aja. Den här dagen var kort as usual, gillar tisdagar. Först var det matte då, inget hände typ, Felicia och Sandra skrek på mig för att båda ville att jag skulle hjälpa dem, men sanningen är, att jag inte fattar själv. Jag typ... gör något mysko och sen kommer fälli och ba: "Julia. Du har fel där. Och där. Och där och där och där och där. Hur räknade du ut det där?" Och jag ba "aha ojjj hehe. Nej asså jag vet inte hur jag räknade ut det... jag bara gjorde det liksom". HAHAHHA. Sen var det gympa och vi gjorde något konstigt. Våran idrottslärare är så rolig, det var fyra i varje lag, Sandra var i ett lag med bara killar
och jag var i ett lag med bara killar. Han döpte våra lag till "Sandras smulor" och "Jullans gullpojkar". NORMALT? NEH.
Så hela idrottslektionen kallade Erikarna mig för Jullan. Jättefint, verkligen *host*.
Jag och Sandra snackade typ om våra drömmar. One Direction drömmar som vi drömt. Hahha, så här random men det var kul. Sen när vi skulle byta om så gick jag och Sandra in på toan, och vi pratade om asskumma grejer... som typ att vi hade varit någon annan i vårat förra liv. Jag trodde att jag hade varit Bessie Smith, en jazzsångerska som vi lärde oss på musiken. HAHAHAHAHA HATAR JAZZ. I alla fall, sen åt vi lite snabbt och gick till spanskan. Jag fattade som vanligt inget och vi snackade om instagram med våran lärare. Normalt, yesyes. Till slut hade vi musik och det var jätterandom, men ah. Sen var dagen slut AND NOW IM HERE. Caps Lock och Cola är mina bästa vänner mohahahahahha.
Hedo.
xoxoxo
me today lalallala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback