you still have to squeeze into your jeans, but you're perfect to me

Vet ni en sak?

Det känns som om One Direction sjunger Little Things till mig. Asså, det låter så konstigt... men allt stämmer liksom. :o
Det är garranterat min nya favoritlåt. Har replayat den 3781937190 gånger sen i Måndags. Hedå Safe and Sound.
I alla fall. Little Things videon. Den kom ju ut igår, som ni directioners vet. Och för det första. Jag dör för hur Zayn kollar in i kameran. Liams halvtledsna underbart fina ansikte. Louis nallelook som gör att man bara ville krama honom. Harry när han säger you're perfect, hur han blygt kollar upp, och sedan kollar ner igen. Och sen Nialler, hur han kollar in i kameran varenda sekund av sitt solo. IM FREAKING DYING.
Okej. Nog med det, hehe. 
 
Jag håller på med en juldesign. Jag planerar att lägga upp den första advent! När det nu är... hm. Aja. Ni har fått se den här designen länge nog. Nu ska jag titta på massa 1D-klipp och sen ska jag sova. Imorgon ska jag till min sångcoach, ska sjunga Payphone - Maroon 5. Sen ska jag träffa Sandra också. Ska väcka henne tidigt mohahahahaha.
 
love xoxo

Kommentarer
Postat av: emma

DET ÄR MIN FAVORITSÅNG OCKSÅ, SÅÅÅ LJUVLIG!! <33

2012-11-04 / 08:58:36

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback