you can't get rid of it, cause you remember it all to well

Hej älsklingar ♥

Åt nyss lite pepparkaksdeg, en kolakaka och nån choklad som fanns i kylen... duktigt. Men gott var det. Ska berätta lite om igår och idag.
 
Igår: Lugn dag, ganska tråkig höhö. Jag och Sandra träffade våran bebo Mattias efter skolan. Så grymt kul att se honom! På kvällen spelade jag piano och tränade samtidigt som jag kollade på Portkod grejen på svtplay. Tycker den är awesome, men den är typ slut nu.
Idag: Också en lugn dag, hehe. Var med lite olika folk osv, hade engelska prov. Jag följde med Malin till Nya Elementar efter skolan, hon skulle hämta sin mössa hos sin kompis som går där. Det är bajsväder ute just nu tycker jag. Typ regn/snöar. DET SKA SNÖA PÅ RIKTIGT.
 
Mitt tagentbord är uppfuckat känner jag nu. Pappa lyckades tydligen "laga" min dator men jag tycker att den laggar. Ska säga det till honom när han kommer hem. Det var egentligen meningen att vi skulle köpa en ny dator ikväll men så blev det inte. Den här är så seg ju. >.<
Aja, ska kolla på Glee nu. Ska nog börja på fysikläxan ikväll också.
 
kärlek xx
i måndags på engelskalektionen när jag egofotade mig själv :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback