we can get married, have ten kids and teach 'em how to dream

hey babes.

Allt ok? Med mig är det kind of great just nu. Fast jag är trött. Somnade mellan 1.30-2.00 i går natt? Gick upp 06.30. Morgonen startade inte bra med andra ord. Väl på biologin så skulle vi få tillbaka våra kemiprov. Jag hade höga förhoppningar på mig själv och hoppades på minst ett C, men nänä, självklart fick jag ett D. Avskyr det nya betygsystemet, det suger? Det är ju assvårt att få MVG/A. Aja, sen hade jag spanska och det var ganska chill. Vi gick igenom några regelbunda former eller något, som typ alla mvgbarn i min spanska grupp kan.... och där sitter jag som en import och ba "Ehhh, va?" Ja. Felicia mådde illa så hon gick hem, och Malin var också hemma så jag och min biatch Sandra var ensamma och vi hade ganska kul. Vi hade läsförståelsetest på svenskan, vet inte vad jag skrev kommer säkert faila HAHA. Sen åt vi lunch, vi snackade lite sådär allmänt om helgen (haha det låter tråkigt men det var det inte) och sen så kom Amalia, Emma, Yasse och Ida och vi snackade med de i typ 10 minuter. 5 tjejer var sjuka idag, var är de? :s
På lunchrasten kollade vi över Sandras ekonomi osv (lol) och sen hade vi slöjd och det var också chill, blev typ klar med min hylla. På engelskan behövde man bara göra ett papper, sen satt jag och tog superfina egobilder hela lektionen. hehe, superfina lol. Sen var det bara en superkort handledartid och sen drog jag hem till mig, kikade ganska länge med Matte, min lilla bestis från gamla skolan. Saknar honom hehe. Saknar Simon också, har inte sett någon av dem sen i September? Blö. I alla fall, jag och min mami åkte till vällingby sen och köpte jacka, och sen kollade vi på puder och ögonbrynsgrej. Jag har självklart den ljusaste färgen (jag använder bare minerals puder, bästa pudret, sjukt dyrt däremot. Är slut just nu så pappa ska köpa åt moi). Sen när det kommer till mina eyebrows. I HATE 'EM. De är de fulaste ögonbrynen ever. Men en tjej som jobbade där ska fixa till dem typ nästa vecka, vi bokade tid. EXCITED. Sen när det kommer till ögonbrynspenna, ingen färg passar riktigt mina ögonbryn eftersom de tydligen redan är väldigt markerade. Istället ska jag använda en annan sak på ögonbrynen som tjejen visade. Själv tycker jag att det blev sjukt mycket snyggare än när jag provade med ögonbryns penna. Så ja, det var min dag det hehe. 
vet inte ens om man ser skillnad på bilden, men ni kommer se tids nog haha :*
possposs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback