Sämsta updateringen ever

Gud, vad jag är dålig på att uppdatera! Har så mycket annat för mig... herrejesus.

I alla fall. Som ni vet så var jag i Athen. Och ja, det var väl kul. Tror inte att jag ska berätta om det eftersom ni troligen kommer bli uttråkade, eftersom jag bara kollade på historiska utgrävningar. Haha.
 
Torsdagen, chillade galet. Sjöng i garaget (lol), satt vid datan och kollade på glee, ja, typ sådan shit.
Fredagen..... åh, älskade fredag.
Igår fyllde min syster 9 år. Okej, det är ganska stort men det finns något som är större. ELAKSYSTER.SE
nejmen.........
DEN 8 MAJ SKA JAG SE ONE DIRECTION LIVE I FRIENDS ARENA! Det är superawesome. 
Vet ni var jag sitter? I mitten av det lila. Vilket betyder att jag har de nästbästa platserna. Så grymt glad! Sandra sitter på det orangea, antingen det bakom det gula eller de bredvid det lila, ni ser det i kanten. Och Felicia sitter i mitten på det blåa. Egentligen skulle vi alla tre suttit på det blåa, men Sandra hittade en bättre plats åt sig och jag en bättre plats åt mig... hehe. Och Felicia svarade inte på sin telefon och sen tog biljetterna slut. För om man köpte två igen så fick man på tredjeläktaren. Så just nu är jag absoluthyperglad! Om du inte fick biljetter kan du få köpa av mig, de är två på tredje läktaren, en på rad 3 och en på rad 5, och kostar 400 kr/styck. Mejla mig på [email protected] om du är intresserad. 
 
Okej, nog med reklam. Jag och Sandra fangirlade lite igår, osminkade och asfula. Hahha nedå, Sandra är alltid vacker hehe. Hon sprang hit i shorts, asg, HAHA.
 
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: emma

Fan, vad jag är avundsjuk. :( Jag skulle SÅÅÅ gärna vilja se dom, men dom kommer aldrig till Finland. :(

2012-11-04 / 08:57:15

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback