it was all about you

Tjenare tjenare mittbena ;)
 
Haha, fin inledning. Har käkat middag med mamma nu, en enkel sallad med kött. Har testat mammas ögonbrynspenna men jag tror att den är för mörk, vi ska typ åka till kicks och testa en som passar, så jag vet vilken färg jag ska ha. Har precis läst typ alla bloggar som finns, lol. Tänkte gå ner till mamma som sitter i soffan och kolla på en ny dator + hollister kläder från våran ipad. Pappa ska till USA om två veckor med jobbet och ska handla julklappar. JAG FÅR ÄNTLIGEN MITT PUDER DÅ. Mitt nuvarande är slut, har BareMinerals som är awesome. Har använt ett fridapuder ganska lång tid nu, blä. Ska träna om 1 h. 
 
med kärlek xoxo
gah vad gammal
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback