i know its long ago and the magic isn't here anymore

Kulturdag i skolan.

Var urtråkigt. Haha nejmen, det blev helt okej dag. Först åkte jag och Sandra tillsammans till aba, och sen kom Felicia och vi gick gemensamt ner och mötte våran fina klass, haha nejmen. Sen drog alla till Odenplan, sen GICK vi där ifrån till Djurgården. 5 km. Applåder till oss lazy asses. Hela vägen gick jag och Sandra och lyssnade musik och sjöng högt och fint, hahha. Jag var asvarm, gick runt i linne och kofta :s Mitt i November. Vi hade värsta momentet på djurgårdsfärjan, vi lyssnade på Kiss Me av min älskling Ed Sheeran. Och så blåste vinden i vårat hår, och vi sjöng... haha nej vad mobbade, men det var fint i alla fall. När vi kom till museet så åt vi matsäck, hade godaste mackan! Philadelpiaost, mozzarella, tomater, basilka och skinka i en baguette! Asgott haha. Så vi alla snackade och så vidare. Sen hade vi en guidad tur eller nåt, ointressant. När vi skulle åka tillbaka vid typ 13:00 så bestämde sig Felicia och Sandra för att vara osociala så jag snackade med Malin hela spårvagns och tunnelbaneresan. Sen gick jag hem, hämtade min syrra, åt choklad och kollade på glee. Ett avsnitt kvar wäääh. Jag har lagat mat också, började gråta av den fula löken. Jättefint, sitter där och hackar lök med tårar som strömmar ner för mina kinder. Aja, ikväll ska jag träna och imorrn ska jag såklart till skolan, sen ska jag spela gitarr, och sen kanske jag joinar Malin, Sandra och Felicia till Djursholm och träffa någon som Malin kände. Ska snacka med mina päron, eftersom jag vanligtvis inte får åka någonstans på fredagar. Det är våran familjedag, haha. Men jag känner att jag är grymt osocial nu för tiden. Fast jag är ju sådan i och för sig, men jag borde lära känna lite nya folks. Aja, om jag inte följer mer ska jag probably äta tacos och nörda glee imorrn. 
 
love xoxo
jag nyss yäääy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

Mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback